bokmärke

Jag har fortfarande inte hittat usb kablen till kameran.. Beklagade mig lite för john igår så han lovade att leta efter den. Men ja, mina förhoppningar är inte så stora för han brukar inte ha koll på vart han lägger saker. Men var snällt att han ville leta iaf =) Och jag som skulle visa er mitt snygga bokmärke. Blev så nöjd med det även att det kanske är en aning för brett men det struntar jag. Först hade jag tänkt ge bort det men nu är jag lite tveksam för jag blev så nöjd, haha. Men får se.
Håll tummarna för att vi hittar kablen.

Kommentarer
Postat av: kusin

Hej min kära lilla kusin...Du måste lägga ut dina julkort å tändssticksask(hoppas det stavas så)för de blev jätte fina.Jag sa det till lena igår att du gör så fina scrapp,Jag är stolt över dig...hahahha

Det är en liten estet över dig...många kramar kusin

2008-12-03 @ 08:55:20
URL: http://malinscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0