Julkort!

I allt ståhej här hemma lyckade jag hitta kablen till datorn så jag kan lägga in det jag gjorde i tisdags på träffen. Malin ville jag skulle lägga upp de julkort jag gjort. Så malin, här kommer alla julkort jag har gjort hittills.
Fick även använding av min dymo, den användes ganska bra tillochmed. Så mamma, hoppas det inte gör något att du kanske får se ditt julkort innan det dimper ner i brevlådan =) Ja, och malin med för den delen.  Fast hon ska ju välja själv säger hon, men jag vet inte det jag. Funder på att ge henne det jag blir minst nöjd med. Med resonemanget att hon vet att jag kan göra bättre, vet ju inte de andra (okej, kanske mamma), haha. Nej jag skojar bara.













Kommentarer
Postat av: kusin

Hej,kusin.Jag tycker att dina julkort blev kanon bra.(märks att du är släkt med mig)hahahahhaha

Jag ska till Lena ikväll och scrappa ihop något till Marie.Lena o jag tänkte ju göra det när hon inte är med på tisdags kvällarna,men hon är ju alltid med juuuuuuuu.Vi ska beställa en ny skärmaskin som studiefrämjandet ska betala,Lena ringde tilll de och vi får 400kr att handla för och sen ska de göra iordning en skrubb,som vi kan lämna våra grejor i så vi slipper hasa med oss allt hela tiden,,bra va!!!!!!! många kramar kusin

2008-11-05 @ 14:50:34
URL: http://malinscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0