Julkort

I måndags var mamma och jag inne i karlskrona för att gå i simsalabim (panduro) och handla lite scrapp saker. Och jag hittade cellofanpåsar så nu ska jag testa göra presentpåsar, funderar även på att testa scrappa på tändsticksaskar. Dem jag har sett göra det har gjort det så fint så jag vill också prova på =) Köpte ju såklart lite mer än bara påsarna, lite papper och stämplar. Sen fick jag också ett album, vilket var bra då mitt andra är fullt.
Och igår så gjorde jag två julkort. De andra pratade lite om att kanske träffas en hel dag och göra julkort sen när det börjar närma sig jul. Då kommer jag nog redan vara klar med mina, haha. Har redan gjort typ sju st. Men men!





Det blev bara två sen tog min inspiration slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0