Mammas bok

Nu så, nu har mamma fått sin bok så nu ska ni med få se den =) Och hon blev glad för den.
Annars har jag inte gjort så mycket nytt. Sanne var här i fredagskväll så vi scrappade lite då, men blev bara ett julkort. Och imon missar jag scrappträffen eftersom jag ska praktisera på kvällen. Men sånt som händer.



Ja den blev som sagt väldigt enkelt, men jag tycker den blev bra ändå. Vågade inte sätta på mer krimskrams än de pärlor jag har. Var rädd att jag skulle förstöra det då, haha. Men är ändå nöjd med den, färgerna är fina, lite höstaktiga.
Verkade som att mamma blev nöjd, jag blev med nöjd, så då är det ju bra =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin :) Jag och Mamma har med börjat Scrappa, de e galet kul :)

2008-10-07 @ 13:10:46
URL: http://fritzans.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo det är ganska dyrt, därför är de bra när mamma med Scrappar så kan man snylta på hennes ;) Allt är bara toppen. Sj ?

2008-10-08 @ 10:45:15
URL: http://fritzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0