Bokmärken, mässa och LO

Nu kommer bilderna från mässan, haha. Ska lägga upp det jag gjorde igår på träffen med. Blev ett bokmärke och en vanlig LO.
Bokmärken är skoj att göra, tar inte så lång tid och det är användbara. Jag gjorde ett till mig igår, eftersom jag saknade ett. Håller just nu på att läsa tre böcker och jag hade bara två bokmärken. Och jag är nöjd med alla tre =) Även det jag gjorde till John för ett tag sedab blev bra. Tror jag ska uppdatera mamma och mormors bokmärken med. De fick ett var sitt för längesen men de jag gör nu är ju mycket finare =) haha.

           

 




Kommentarer
Postat av: kusin

Hejsan..Jag har ditt svarta snöre ifall du letar efter det..Det blev jätte bra ditt bokmärke..Jag åkte också hem sen jag var hemma vid 20.50 peter blev chockad.Jag tänkte se desperate h w men det var ishockey, fy vad trött jag blir..Kram kram

2009-04-08 @ 17:02:12
URL: http://malinscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0