Kort och Sannes pärm

Hej hopp!
Lovade ju att lägga upp bilder på sannes present och kortet jag gjorde till pappa (även ett till johns farfar). Så här kommer det =) Till Sanne gjorde jag en pärm som hon kan ha alla sina "teckningar" (eller vad man nu ska säga) i. Eller, själva pärmen gjorde jag ju inte men dekorerade den gjorde jag allt =)


Koretet till pappa.
Blev nöjd med det även att jag faktiskt inte hade någon idé när jag började =)



Kortet till Johns farfar se ju nästan likadant ut,
bytte bara färg på blommorna å bokstäverna =)



Sanne pärm! Här hade jag en idé om hur jag ville göra,
blev dock inte riktigt så fint som jag trodde. Så jag tog en paus från det.
Efter en dag fortsatte jag å den blev himla tjusig tillslut iaf =)




Fram och Baksidan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint så fint:)

2009-04-16 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0