Bilder på mitt skapande

Då kommer bilderna, beredda?

LO:n jag gjorde är inspirerad av många andra som jag sett. Hittat en hel del som skapat om sig själv och siffror.
Var ganska kul. Men när jag väl skulle komma på olika siffror som på något sätt beskriver händelser i mitt liv fick jag blackout. Lyckades ändå komma på en del men sen så hade jag ju inte tillräckligt många siffror å det var för lite plats på pappret. Haha. Men den blev bra ändå.




precis som Malin gillar jag rub-ons. De är snygga.
De sista jag köpte får man gnugga utav bara fan för att de ska fastan på pappret. Vissa fastnar så fort man bara vidrör dem men så vad det inte med dem här. Fast jag är jäkligt nöjd med dem ändå.
 Erkänn, de är snygga? =)



Sist men inte misnt, presenten till mormor. Gjorde en post-it tavla till henne.
Mamma sa jag kunde göra en, så gillar hon den inte skyller jag på mamma.
Mormor är ju ganska ärlig av sig så jag får säkert höra om den är godkännd eller ej =) haha.


Kommentarer
Postat av: Sanne

snyggt!=)

2009-02-04 @ 15:45:25
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/
Postat av: kusin

Hej...där hade du tur för det blev ingen scrapping idag...Marie har fått influensan,feber ont överallt.Det kanske bara blir du och jag på tisdag,för nina visste inte om hon kom å lena kommer ej,marie har väl inte blivit frisk tills dess eftersom hon fick det idag..men vi kan väl ha trevligt ändå..kram kram

2009-02-08 @ 18:09:55
URL: http://malinscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0