Grattiskort

Scrappträff igår, som vanligt. Fast denna gång blev det som en lite mini släktträff. Det var nämligen bara jag, malin http://malinscrapp.blogg.se/ Sanne http://nypoonbuskar.webblogg.se/ och mamma. Men det var trevligt ändå.
Och jag gjorde ett Grattiskort till mormor som fyller på fredag. Det blev jag nöjd med.
Gjorde också ett bokmärke. Vad jag nu ska göra hän det? Ingen som läser mycket och vill ha ett?? =) Det blev jag också jäkligt nöjd med. Fast det är inte riktgigt klart än, för malin hade ju inte "hålslagaren" (eller vad den heter) med sig. Typiskt. Får fixa det en annan dag.
Bild på bokmärket kommer, när jag laddat baterierna till kameran =)
Ska också lägga upp en bild på momros post-it tavla som hon ska få.

Mormos kort.


Kommentarer
Postat av: kusin

jaha..då kommer ni inte på fredag om ni har vinterkräksjukan,,,stackars dig,,,kram kram

2009-02-11 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0