Är Malin nöjd nu kanske?

Ja Malin, jag känner dig och vet hur nyfiken du är =) Men, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.. haha. Nu kommer iaf bilderna på det jag pysslade med igår.
Föresten så kan det dröja veckor innan vi får vår slice cutter. Tråkigt, men än en gång: Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Ja jag vet, världens mest irriterande mening.
På Lördag blir det Växjö med mamma, malin, sanne och Irené. Vi ska kolla in Landstoken men innan vi åker ska jag kola deras hemsida och se va de har för grejer. Mycket hoppas jag på =)
Ursäkta bildkvalitén på de två sista, men orkade inte ta ut dem från albumet är det är ju sååå mycket jobb att göra det.

Tändstickask nr.1 med långa tändstickor i


En vanlig tändticksask


Skärgården sommaren 07


Jag och min vän Anette =)


Jo det var väl helt okej det här.
 Men är det någon som vill ha mina tändstickaskar så är ni välkomna att ta dem. Jag har så många redan, haha.

Kommentarer
Postat av: kusin

Ja nu är jag nöjd..hahahahhaaaaa.

Jag har kollat in Landstoken och det finns så mycket jag vill ha...dags att ta den stora plånboken med sig...Hoppas John har kryat på sig...synes på lördag hämta dig 08.45.....ingen sov morgon här inte...kram kram

2009-01-15 @ 13:09:18
URL: http://malinscrapp.blogg.se/
Postat av: ida

det är ju nästan så man inte vill använda tändsticksaskarna ju :P

2009-01-15 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0