Bokmärke och kom ihåg

Skrev ett inlägg tidigare idag, men det verkar inte ha publicerats. Men kan lika gärna skriva det en gång till, tack sanne för att du fixade min design. Bättre än innan va? =)
Idag har jag, äntligen, satt mig ner och pysslat. Gjorde en Post-it tavla (eller vad man ska kalla det). Kikade runt på nätet och hittade en som gjort det så jag gjorde också en. Blev nöjd med den kan jag säga. Så nu ska jag bara göra det där fodralet till baginbox vinet också, em ndet hinner jag nog med någon dag =)



Mitt bokmärke som jag gjorde, blev himla nöjd =) Så jag behöll det själv.

Kommentarer
Postat av: mamma

kanon snygg design och likaså komihågtavlan.du kanske kan visa mig, det är perfekt att ge bort.

2009-01-03 @ 22:45:25
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/
Postat av: kusin

Hej hej kusin...Jag å marie har beställt slice cutter idag...hoppas jag hinner få den tills den 13..Jag är så sugen på att scrappa har inte gjort det sen kurs slutade..förutom lenas 30års kort..Nu blev jag ännu mera sugen på det nu när du har scrappat..gå in på scrap lyckan.se.billigt ..Kolla you tube på slice cutter el cutter slice.kram kram

2009-01-05 @ 14:01:21
URL: http://malinscrapp.blogg.se/
Postat av: ida

vad du e bra såg farmors julkort hon hade fort av dig o John snyggt ;)

2009-01-05 @ 22:12:58
Postat av: ida

vad du e bra såg farmors julkort hon hade fort av dig o John snyggt ;)

2009-01-05 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0