Grattiskort och LO

Så där jag, då har jag gett mig själv en spark i baken å äntligen lagt in bilder på det jag gjorde på förra veckans träff.
Imon är det ju dags igen men jag saknar inspiration.. Nya kort kanske vore på sin plats? eller nya ideér? Ska iaf göra ett grattiskort, för på lördag ska vi ju till lott å fira henne =)

Kortet som Johns mamma fick i lördags då det var kalas för henne. Igelkotten är ingen stämpel utan bara ett vanligt hederligt klistermärke =)


En vanlig LO, enkel men snygg, enlig mig då.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vad mkt fint mie! =)

hihi<3

2009-03-11 @ 15:00:03
URL: http://pluto.webblogg.se/
Postat av: Lotten

Du e ju proffs Mie! Kanonfina:)

2009-03-16 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0