Slice cutter & bokmärke

Okej, jag måste hitta ny ispiration. Igår gjorde jag bara en sak och sen gick jag hem, redan vid halv 9! Dåligt av mig.. John ville jag skulle göra ett bokmäske till honom så det knåpade jag ihop.
Vi fick även vår slice cutter (trro jag den hette, haha). En jäkla tur att malin kollade sin mail innan hon körde iväg. Så den provade vi ju också. Stjärnorna på bokmärket kommer från den, där fanns en jäkla massa andra saker också =) Men kul att vi äntligen fick den, var 2 månader sen vi beställde den ju..


Kommentarer
Postat av: kusin

Ja det var väldigt vad du gick hem tidigt igår. Visst var det värt att vänta på slice cuttern.Den var kanon bra tyckte jag.Marie å Annika gick vid nio så lena å jag blev själva.Vi körde å kollade allt på slice cuttern..Lena testade på att köra på kort å det blev jätte bra..Nu kan vi utvecla oss igen..kram kram

2009-03-18 @ 09:47:15
URL: http://malinscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0