Kort jag gjort

Här kommer bild på kortet jag knåpade ihop igår, blev otroligt nöjd med det faktiskt :) Visst är det fint? :)



Ikväll har jag inte varit på kursen, varit iväg så jag missade det. Lite synd för jag tycker det är så kul och har inspiration just nu. Men kommer fler kvällar så får hoppas att det håller i sig. Och snart är det mässa också, i början av november. Hoppas jag har lite pengar då så jag kan handla lite. Mässan i helsingborg var ju förra veckan men jag hade inte pengar till det så följde aldrig med..

Säg bara till om ni vill beställa wtt kort eller så, jag gör gärna :)


Kommentarer
Postat av: Kusin

Hej..vännen...Är det din stämpel eller,,jätte söt..Vad fina kort du gör..Gå in på min blogg för jag har scrappat om dig å mig...kramiz

2009-10-07 @ 08:57:04
URL: http://malinscrapp.blogg.se/
Postat av: Kusin

Halloj kusin...Hur jag har gjort kantern och måste nog säja att jag har fuskat för papperet var redan sådan när jag köpte det...Men snyggt är det..hahahaa och du har inte svarat på frågan??? ÄR det din stämpel??? : ) kramiz

2009-10-11 @ 17:16:15
URL: http://malinscrapp.blogg.se/
Postat av: Lotten

Hej Mie! Du e jätteduktig och kortet e kanonfint! Kan man lägga in en beställning? Isof skulle jag vilja göra det:) Ett födelsedagskort till Nickes pappa Tommy som fyller 55år :) Men bara om du ha lust o tid såklart:) Hoppas allt e bra! Kram kram

2009-10-16 @ 17:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0