scrapbooking/renovering

ibland undrar jag.. Glömde såklart att ta kort på dopkortet innan vi åkte till dopet. Så nu kan jag inte visa det.. tråkigt.

Denna blogg kommer numera att bli en kombinerad scrapbooking och husrenoveringsblogg :) Tänkte lägga ut lite bilder på hur det går med våra planer på det vi vill fixa till här i vårt lilla hus. Och nu har vi ju faktiskt börjat med vårat första projekt, nämligen hallen!
Idag va vi stan för att kolla ut tapeter till kök å hall. Då våran hall hänger ihop med köksdelen vill vi ha tapeter som matchar. Vi hittade några stycken idag. Sen ska det bara bestämmas vart de ska vara och där är det lite delade meningar.

Hall från början:

 

Hallen för tillfället:







Så, äntligen ryker bröstpanelen! :)


Kommentarer
Postat av: Nett

Hej!! Hoppas allt är bra med dig vännen! Ska bli spännande att följa er renovering här på bloggen nu när man inte är hemma så ofta och kan följa den live. Ha det bra och jobba lugnt:)

2010-01-19 @ 11:23:24
Postat av: annnemie

Nett: Va roligt att du tycker det nett :)allt är finfint med mig, dig med hoppas jag :) kram

2010-01-19 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0